tirsdag 15. juli 2014

En liten kontorplass

Selv om det ikke kommer så mange bilder på bloggen for tiden så dukker det stadig opp litt på instagramkontoen min.
I utgangspunktet lovet jeg meg selv at jeg ikke skulle få meg instagramkonto, men i stedet pleie bloggen. Men så er det jo så lett å bare knipse bildene og legge dem ut med en gang. Dermed var det gjort...

Her er siste bildet jeg har lagt ut.
På det lille, grønne rommet har vi satt inn skrivebordet som sto i yttergangen da vi overtok. Skrivemaskinen og bildet er noe Rune har hatt i flere år og som endelig fikk en fin plass å stå og vise seg frem. Etterhvert blir det nok litt mer moderne utstyr å finne på dette skrivebordet, men enn så lenge nytet vi det som det er.

Og skulle du ha lyst til å se flere bilder er det bare å finne @hildenil på Instagram :-)

2 kommentarer:

  1. En skikkelig koselig kontorplass. (",) Håper det blir litt bloggpleie likevel -på tross av instagram mener jeg. (",)

    SvarSlett
  2. Nostalgisk og sjarmerende skrivebord! Sååå fint ;-) En riktig flott kontorplass ;-)

    Ønsker deg en herlig kveld!

    SvarSlett

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette