lørdag 30. april 2011

Loppefunn

I dag har jeg vært på loppemarked og hadde kanskje ikke så store forventninger om å finne så mye av erfaring fra tidligere loppemarked. Men noe av det første jeg fant var et nattbord (se bildet) og siden det var så mange andre som gikk og så på det måtte jeg nesten bare "hive" meg over det og kapre det. Så for 200kr fikk jeg et nattbord med marmorplate oppå som jeg skal male om (ikke plata) og skifte håndtak på. Så får vi se hvilket rom det ender opp i :)


Vi har ikke kommet i gang utvendig ennå, men det er like rundt hjørnet. Vi har derimot ryddet litt innvendig og kastet ting som er ødelagt eller som vi ikke kommer til å bruke i huset. Mye står ennå igjen, men dette er møbler vi ønsker å bruke i huset. Så da vi var ferdigryddet, møblerte vi likså godt litt. Plutselig kom litt av husets sjel tilbake og vi ble desto mer ivrig etter å få det stelt i stand :)

1 kommentar:

  1. Og så må du få en potte å sette i rommet med dør, det er det den er beregnet til.

    SvarSlett

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette