torsdag 21. juli 2011

De første vinduene er på plass :)

I dag har Rune, med litt hjelp fra naboen, fått isolert øverveggen, lagt papp på og i kveld fått satt inn de to første vinduene. Det er kjempespennende å plutselig se noe bli (nesten) ferdig. I morgen starter Rune med bordkledningen på veggen på øversia så da begynner vi virkelig å se resultater :)

Jeg for min del har malt ferdig senga som jeg startet på for noen dager siden. Eller det vil si jeg har malt ferdig deler av den for sidene på senga må vi skjære ut nytt og male. I tillegg har jeg skrapt og grunnet nattbordet jeg kjøpte på loppemarked i vår. Og siden jeg ennå har masse maling igjen, blir sikkert det gamle kjøkkenbordet også skrapt og malt etterhvert.


Veggen er lektret ut og justert og det er klart for isolering.


Glava og papp er lagt på og de to første vinduene satt inn. Vinduet til venstre blir på badet mens det til høyre blir ett av to vindu på kjøkkenet.

Vinduene på kjøkkenet.
Ingen tvil om at det nye vinduet til høyre passer bedre til huset enn 50-tallsvinduet til venstre.

De nye vinduene har noen fine detaljer.

Foreløpig utsikt fra badet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette