lørdag 25. mai 2013

Endelig stolt eier av....

..... et middagsservise med stråmønster!!

Omsider dukket det opp et servise i stråmønster som passet perfekt til min smak! Og da måtte jeg jo bare kjøpe det... Og jeg er strålende fornøyd! 



Serviset er et middagsservise produsert av Jäger i Tyskland en gang på 50-tallet. 
Det består av ca.30 deler og kan dekke til 12 personer.


Nå ser jeg fram til å få servere en fin middag til venner og familie på dette serviset. Og det skal skje i Halsebøstua. Der skulle vel dette serviset passe ganske så bra inn :)


Ha en fortsatt fin helg!
- Hilde -

2 kommentarer:

  1. Så artig å finne noe man har ønska seg lenge! Kjempefint. (",)

    SvarSlett
  2. Hei hei :-)
    Så fint servise!! Alltid morsomt å få tak i noe en har ønsket seg lenge!!

    Jeg har nesten akkurat arvet ett slikt middagsservise (fra Stavanger fajance fabrikk) etter min gode bestemor! Tror ikke jeg vet om noen mønstre som er så tidløse og vakre som stråmønsteret. Vakkert ja det er sikkert!!

    Ha en fin kveld!
    Ingrid :-)

    SvarSlett

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette