lørdag 2. november 2013

Ny milepæl nådd

Jeg har blogget tidligere om at vi holder på med badet i Halsebøstua. Vel, det er ikke heeeelt ferdig, men det er ikke langt unna.


Blandebatteri til badet fant vi hos Megaflis på nett.


Forrige helg ble det satt inn en såpedispenser ved vasken.
Den pynter fint opp på det foreløpig så kalde og nakne badet.


Og for en liten stund siden kom toalettet på plass (med svart dolokk naturligvis). Dusjkabinett er også montert, men første dusj får vente...
Men uansett så har vi endelig......


......fått innlagt vann!!


Så nå kan vi sette på kjelen (i dette tilfellet den nye vannkokeren) når vi jobber der nede, eller kanskje får kaffegjester. Kaffebordet står i storstua, klart til kaffepausen.

Og noe må man jo kunne tørke hendene på. Dermed ble åklehyllen midlertidig "pyntet" med en kopphåndduk, både praktisk og for syns skyld.


Da gjenstår det bare å ønske alle en fin helg!
*Hilde*


7 kommentarer:

  1. Så flott å ha rennende vann i kranene, det blir jo litt enklere da. (",) Artig å se glimt fra badet, forresten. Kjenner igjen noen av valgene... (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tror vi har litt lik smak :-) Var inne og så litt på badet ditt i går og følte meg litt hjemme der :-)

      Slett
  2. Oj, så flott det ble! Legger meg til som følger her jeg! Nyt helgen :)) Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Sååå fiint det blir!!
    Driver med ett lite baderoms prosjekt her i Gamlestogo også, men det er nok ikke så omfattende som hos dere. Kjempe fint får dere det!!
    Blandebatteriet var kjempe fint! Og sånn dolokk ser jeg at jeg også må få meg! Nydelig gulv!!!
    Ha en fin søndag og kos dere masse med vann i krana :-)
    Ingrid :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig at badet vårt faktisk kan være til inspirasjon for noen :-)
      Ha en fin søndag du også :-)

      Slett
  4. Wow, her har det skjedd mye siden sist jeg var innom. Gratulerer så mye med ei lita jente til :-) Og så er jeg kjempeimponert over hvor fint dere har pusset opp. Flisene i gangen er nydelige, jeg har lurt litt på om vi skal ha sånne en gang i tiden, synes de passer så godt i gamle hus. Badet ser også helt skjønt ut. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette