fredag 29. august 2014

Det jobbes med saken...

Vi jobber fortsatt med saken. Ja, internett altså. Men nå er det bestilt så nå har endelig ballen begynt å rulle (det gledes!). Bloggingen får en ufrivillig pause pga mangelen på internettilkobling, men det loves bedring så snart vi er online her på Halsebø. Jeg har mye å ta igjen...

Jeg har fådd spørsmål fra gud vet hvor mange i det siste om vi er flyttet inn i Halsebøstua.  Og svaret er at nei det har vi ikke, men snart (helst i går). Det er liksom alt pirkarbeidet som gjenstår da man trodde man omtrent var ferdig.  Listing, flikking av maling hist og her, maling av kott (forøvrig et prosjekt jeg tenker å starte etter innflytting, etter barnas leggetid  -  det er iallfall min fine plan).

Etter en intensiv periode i juli tror jeg lufta gikk litt ut av oss. Men vi kom oss i gang igjen og Rune har holdt på med siste finish på taket ute før høsten setter inn for alvor.

Jeg må få takke for alle positive tilbakemeldinger i kommentarfeltet, på facebook og ellers hos dere jeg har møtt rundt omkring eller dere som har vært på besøk i Halsebøstua. Det er veldig koselig å få høre at dere liker huset og stemningen som er der nede. Vi er iallfall veldig fornøyde selv og føler det er kjempekoselig stemning i huset.


Til slutt legger jeg ved et bilde av orkidéen min som ser ut til å trives veldig godt i Halsebøstua. 23 blomster på én stengel og flere knopper på vei må vel sies å være bra :-)

Ha en riktig god helg!

*Hilde*





1 kommentar:

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette