onsdag 3. oktober 2012

(Nesten) ferdig tilbygg og trapp!

Og slik ble altså tilbygget og trappa!


Vel, som dere ser er det en del småpirk igjen både her og der før det er helt ferdig, men det meste er iallfall gjort nå. Vindusomrammingene er ferdigmalt og klare til å komme opp. Trappa skal få seg et par strøk maling til neste år og når vi først har et bilde av fjøsen så er det kanskje ikke så vanskelig å se at den også trenger litt oppussing. Men først skal huset bli ferdig.

Jeg for min del har pakket sammen ute for i år og flyttet meg inn i storstua og finstua. Takbjelkene skal pusses og males, ingen tvil om hvilken av de to delene jeg foretrekker... 

*Hilde*



5 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut! Flott med trappen!

    SvarSlett
  2. Så fint det blir!! Jeg drømmer om et sånt tilbygg/glassveranda i sydveggen her hos oss.. Men det står ikke øverst på prioriteringslista for å si det sånn ;)

    Ønsker deg en fin høst, og lykke til med arbeidet på gården :)

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, tilbygget passet så fint til huset!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for positive tilbakemeldinger! Vi er kjempefornøyde med tilbygget og trappa vi også :)
    *Hilde*

    SvarSlett

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette