mandag 19. mars 2012

En mandags ettermiddag....

I dag, mens vi satt og spiste middag og kikket ut kjøkkenvinduet, fikk vi øye på ei ørn som drev og fløyg rundt nede ved havet. Det hender rett så det er at vi har ørn på besøk, men det er sjelden den er her så lenge. Som regel flyger den bare forbi. Men i dag var den så lenge at jeg rett og slett avbrøt middagsspisingen og gikk ned til havet for å prøve å få tatt bilde. Dessverre ble jeg nok oppdaget og ørna fløy sin vei.

Rune har holdt på litt i kveld og revet 50-tallsplater og skadet panel av veggene i stua og kjøkkenet og holder på å forberede til oppbygging (hærlig!!). Ingenting bedre enn å være kommet til det punktet der noe skal bygges opp og ikke bare rives ned... Så til helga blir det forhåpentligvis litt oppbygging der nede og jeg har store planer om å fortsette det møysommelige skrapearbeidet mitt.

Ørna fløy selvfølgelig da jeg kom ned veien mot havet, men jeg fikk i det minste dette bildet
Ørnefot?...

På tur opp etter "ørnejakta" knipset jeg dette bildet av Halsebøstua og nærmeste nabo. Nabohuset er noe nyere, men har noen likhetstrekk. Og lenger opp ligger enda et hus i samme stil.
Rune har holdt på i huset i kveld og med litt lys på inne i huset ble det så mye koseligere å sitte i kjøkkenvinduet vårt i "nyhuset" og se ned på Halsebøstua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette