torsdag 21. juli 2011

Drømming og planlegging av badet

Det beste med å renovere et gammelt hus er all drømmingen og planleggingen. Det ene øyeblikket drømmer jeg om badet, det neste om hvordan jeg skal dekorere kjøkkenet osv. Det går noen timer til surfing på internett for å finne inspirasjon, for ikke å snakke om hvor mange ganger vi har bladd oss gjennom Gamle hus, hager og interiør og Lev Landlig.

Her er et par ideer jeg har til badet iallfall, for utenom bildet jeg la ut tidligere:

Disse flisene ligger på den delen av kjøkkenet der badet kommer etterhvert. Derfor ønsker jeg å bruke fliser i samme mønster og nogenlunde samme farger på badet.

Dette bildet fant jeg på Mias Interiør. En slik vask gjenskaper litt følelsen av å ha et vaskefat oppå en vaskeservant slik det ofte var før i tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette