tirsdag 23. oktober 2012

En liten filmsnutt med gamle skatter

Da jeg kjøpte meg ny PC i fjor sommer oppdaget jeg programmet Movie Maker der man kan sette sammen bilder, legge musikk til og til slutt ende opp med en film. Personlig syns jeg bildene blir mer levende med musikk til og siden jeg oppdaget programmet har jeg laget litt av hvert av film av bildene mine (og de er det en del av...)

Med min forkjærlighet for musikken til Bremnes-søsknene endte jeg opp med å sette sammen bilder fra kategorien "skjulte skatter" akkompagnert av Kari Bremnes sin sang Berg og båre.

Det er bare å ta en titt :)



1 kommentar:

  1. Oi oi, nå er det lenge sida jeg har vært innom. Bedre tider i vente, håper jeg, jeg skal ta meg en kopp te og oppdatere meg litt på status hos dere. Du finner en liten utmerkelse til deg inne hos meg. (",)

    SvarSlett

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar eller en hilsen. Det synes vi er kjempehyggelig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ta gjerne en titt på dette